از سوی رییس پلیس راهور تهران بزرگ

محدودیت‌های ترافیکی مراسم 22 بهمن اعلام شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی مراسم 22 بهمن را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ - 04February 2015

محدودیت‌های ترافیکی مراسم 22 بهمن اعلام شد

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع مقدس، سرهنگ تیمور حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیتهای ترافیکی مراسم 22 بهمن در تهران گفت: محدودیتهای ترافیکی از شب سه شنبه 21 بهمن ماه در مسیرهای دهگانه پیشبینی شده برای راهپیمایی آغاز خواهد شد؛ به نحوی که محدودیتها در خیابان آزادی میدان انقلاب بخشی از خ دماوند تا تقاطع امام علی در مسیر شرق به غرب اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از شمال و جنوب بزرگراه جناح محدودیت ترددی در نظر گرفته شده و این محدودیت تا شیخ فضل الله جنوبی ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از تقاطع خیابان انقلاب تا میدان توحید و میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع انقلاب محدودیت اعمال خواهد شد که از ساعت 11 شب 21 بهمن ماه در مسیرهای اعلام شده محدودیت توقف خواهیم داشت و در صورتی که ماموران به توقفهای غیرمجاز روبرو شوند خودروی مورد نظر را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه خودروهای توقیف شده به کدام پارکینگها منتقل خواهند شد، گفت: در صورتی که مردم با جابجایی خودرویشان روبرو شده باشند میتوانند از طریق تماس با 66926666 پیگیر انتقال خودروی خود باشند.

حسینی ادامه داد: کسانی که بهصورت روتین در مسیرهای فوق اقدام به پارک خودرو میکنند از ساعت 11 شب 21 بهمن ماه از این اقدام خودداری کنند؛ چراکه ماموران مانع از هرگونه توقفی در این محدوده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تمامی ترددهای موتوری در مسیرهای دهگانه راهپیمایی ممنوع اعلام شده است، گفت: پلیس تمهیدات ویژهای را برای باشکوه برگزار شدن مراسم 22 بهمن دارد که امیدواریم مردم همراهی لازم را در زمینه کنترل ترافیکی داشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد شبکه حمل و نقلی عمومی تهران بهصورت کامل در زمان برگزاری راهپیمایی در خدمت مردم هستند.

حسینی بیان داشت: 500 دستگاه وَن از طرف تاکسیرانی در پایانههای منتهی به مسیر راهپیمایی مستقر خواهند شد، تا خدمات مناسب را به مردم ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که قصد استفاده از ترمینالهای جنوب و آزادی را دارند به این نکته توجه داشته باشند که از ساعت 21 شب 21 بهمن ماه این ترمینالها تعطیل بوده و کارشان را فردای روز راهپیمایی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
پربیننده ها