ما قوی هستیم/ در نشست ماهانه شورای سیاستگذاری راهیان نور صورت گرفت؛

آئین‌نامه شبکه مرکزی مبلغین راهیان نور تصویب شد

نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور به ریاست سردار کارگر رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 25June 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست ماهانه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور به ریاست سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و با حضور فرماندهان قرارگاه های راهیان نور و نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های کشوری و لشکری پیش از ظهر امروز (پنجشبه 5 تیرماه) برگزار شد.

در این نشست که سردار فضلی هم حضور پیدا کرده بود، رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه و همچنین دهه کرامت از زحمات و تلاش های سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی و برگزاری اردوهای راهیان نور کشور تقدیر و قدردانی کرد.

آئین‌نامه شبکه مرکزی مبلغین راهیان نور تصویب شد

در ادامه این نشست، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص اجرای مصوبات نشست قبلی شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور، توضیحاتی ارائه داد.

وی در خصوص «آئین‌نامه شبکه مرکزی مبلغین راهیان نور» نکاتی را مطرح و پس از ارائه آئین نامه توسط مسئول این شبکه، حاضران در نشست، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه دادند.

حجت الاسلام ملک دار رئیس ستاد راهیان نور حوزه علمیه هدف از فعالیت شبکه مرکزی مبلغین را در راهیان نور، ساماندهی و برنامه ریزی جهت حضور موثر مبلغین در عرصه جریان بزرگ فرهنگی مردمی راهیان نور را از جمله اهداف این اقدام خواند.

در پایان، آئین نامه شبکه مرکزی مبلغین راهیان نور توسط شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور تصویب شد.

وظایف و نقش دستگاه ها در موضوع مبلغین، سامانه جامع، فرآیند شناسایی و جذب، ساماندهی، آموزش، بکارگیری و تداوم ارتباط مبلغین راهیان نور از جمله مواردی است که در این آئین نامه به آن اشاره و تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار