یادداشت/ محمدنبی کریمی؛

«خون شهید»، بذری برای تقویت جبهه مقاومت و همبستگی

هرچند آمریکای جنایت پیشه در آخرین عمل تروریستی خود که مخالف تمام پیمان‌نامه‌های بین‌المللی است حاج قاسم عزیز را به ناجوانمردانه ترین شیوه به شهادت رساند ولی خون این شهید، بذری برای تقویت جبهه مقاومت و همبستگی ملی شد.
کد خبر: ۴۰۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ - 26June 2020

«خون شهید»، بذری برای تقویت جبهه مقاومت و همبستگیبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از تهران - محمدنبی کریمی؛ تروریست در لغتنامه دهخدا  از واژه Terreur فرانسوی گرفته شده که مترادف آدم‌کش، قاتل، وحشتگرا و... است. در اصطلاح تروریست به شخصی اطلاق می شود که طرفدار شدت عمل و ایجاد رعب و ترس  است که با اسلحه مرتکب قتل سیاسی می شود.

کاربرد واژه ترور در این معنا به احتمال زیاد تحت تاثیر شهرت دوره 10ماهه حکومت انقلابی ژاکون ها در فرانسه «دوران ترور» است که در جریان آن بسیاری از «ژیروندن‌های» انقلابی در دادگاه‌های انقلابی سریع محاکمه و اعدام شدند.

اما ترور و تروریست ریشه ای به قدمت تاریخ دارد و حکومت های مستبد یا مستبکران برای از میان برداشتن مخالفان خود دست به این اقدام غیر انسانی می زدند.

با شکل گیری و موجودیت جمهوری اسلامی دشمنان این مرز وبوم دست از اعمال جنایتکارانه خود برنداشتند و با توطئه های از پیش طراحی شده برای ضربه زدن بر انقلاب اسلامی از هیچ کاری دریغ و حتی تردید نکردند.

آمریکا و هم پیمانانش با حمایت از گروه های مخالف انقلاب اسلامی  ازجمله سازمان منافقین هر از چند گاهی شخصیتی از راس هرم حکومت را ترور می کردند تا در راس این هرم، حکومت با خلا مدیریت مواجه شود و با حمایت از مهره های نفوذی خود قطار انقلاب را از ریل اصلی خارج کنند.

ولی دشمنان انقلاب و نظام در مورد مردم ایران دچار خطای محاسباتی شدند چون این انقلاب با نگاه ایدئولوژی و فقهی امام امت و با حمایت مردم که با تقدیم هزاران شهید به دست آمده است با ترور یک شخصیت یا یک مسئول از راهی که آغاز کرده جا خالی نمی کند بلکه هر روز استوارتر و قویتر راهی را که آمده است ادامه می دهد.

درجریان بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی که سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید بهشتی به همراه 72 تن از یارانش  توسط مجاهدین منحوس خلق (منافقین) در هفتم تیر سال 1360 به شهادت رسیدند نمونه ای از ترور از پیش طراحی شده است که هدف آن ایجاد خلا مدیریت در نظام جمهوری اسلامی بود که توسط حلقه نفوذی سازمان منافقین و با حمایت استکبار جهانی، بهشتی عزیز را که به فرموده امام (ره)  که یک امت بود از میان ما برداشت. ولی غافل از این بودند که خون پاک این شهدا درخت تناور انقلاب اسلامی را روز به روز پرثمرتر کرد و در تمام عرصه ها محکم تر و قوی تر پا به میدان گذاشت.

اما حلقه نفوذ و ترور که توسط آمریکا و هم پیمانانش و با صرف هزینه های میلیارد دلاری حمایت و هدایت می شوند، دست از اعمال جنایتکارانه و غیر انسانی خود برنداشتند و تا به امروز دستانشان تا مفرغ به خون این ملت آغشته است.

هرچند آمریکا جنایت پیشه در  آخرین عمل تروریستی خود که مخالف تمام پیمان‌نامه‌های بین المللی است حاج قاسم عزیز را به ناجوانمردانه ترین شیوه به شهادت رساند ولی خون این شهید، بذری برای تقویت جبهه مقاومت و همبستگی ملی شد و انشالله این خون مقدمه ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی شریف باشد تا ملت های ستمدیده جهان از یوغ مستکبران جهان رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار