امام جمعه پاوه:

امنیت کشور حاصل ۴۱ سال تلاش بی وقفه و مجاهدانه نیروهای مسلح است

ماموستا ملاقادر قادری گفت: امنیت کشور ساده به دست نیامده است بلکه حاصل ۴۱ سال تلاش بی وقفه و مجاهدانه نیروهای مسلح است که شبانه روز پای کار بوده‌اند.
کد خبر: ۴۰۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ - 26June 2020

امنیت کشور حاصل ۴۱ سال تلاش بی وقفه و مجاهدانه نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا «ملاقادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه امروز (جمعه) در دیدار با فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه که در بیت ایشان برگزار شد اظهار داشت: امنیت موجود در کشور آرزوی بسیاری از کشورهای دیگر در منطقه و سایر نقاط جهان حتی کشورهای اروپایی است.

وی ادامه داد: امنیت کشور ساده به دست نیامده است بلکه حاصل ۴۱ سال تلاش بی وقفه و مجاهدانه نیروهای مسلح است که شبانه روز پای کار بوده اند.

ماموستا قادری همچنین با قدردانی از اقدامات نیروهای مرزبانی استان کرمانشاه و هنگ مرزی پاوه، گفت: تلاش آنها در راستای امنیت بخشی به مرزها و مقابله با پدیده هایی مثل قاچاق ستودنی است و جای تقدیر فراوان دارد.

مرزهای استان کرمانشاه در امنیت کامل قرار دارد

سردار« یحیی الهی» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه نیز در این دیدار از وجود امنیت کامل در مرزهای استان گفت و افزود: نیروهای مرزبانی شبانه روز و با همه توان خود از امنیت موجود حراست و پاسداری کرده و به هیچ متجاوزی اجازه عرض اندام نمی دهند.

سردار الهی با اشاره به گستردگی مرزهای استان کرمانشاه، ادامه داد: با این حال همکاران ما با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اجازه کوچکترین ناامنی را نداده و نخواهند داد تا ملت بزرگ ایران اسلامی کوچکترین هراسی در این خصوص نداشته باشند.

وی در پایان از رهنمودها و حمایت های همیشگی ماموستا قادری از نیروهای مرزبانی قدردانی کرد و گفت: وجود با برکت ایشان در منطقه قوت قلب و آرامش خاطری برای همه ما است و امیدوارم حمایت های ایشان همچنان از مجموعه مرزبانی استان تداوم یابد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها