سومین جشنواره ملی ترنم فتح؛ در مرحله منطقه‌ای

مرحله منطقه‌ای سومین جشنواره ملی ترنم فتح ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح سراسر کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۰۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 27June 2020

سومین جشنواره ملی ترنم فتح؛ در مرحله منطقه‌ایبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در سومین جشنواره ملی ترنم فتح 65 یگان رزم‌نواز نیروهای مسلح در سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که 26 یگان برتر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

این جشنواره ملی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری ادارات کل استان‌ها و سازمان‌های ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج برگزار می‌شود.

رویکرد این جشنواره معرفی ظرفیت‌های موزیک نظامی بر پایه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، مولفه‌های ملی و کهن ایران زمین، خواهد بود که همواره باعث تهییج و ایجاد روحیه سلحشوری در بین نظامیان و غیرنظامیان بوده است.

شناسایی استعدادهای موزیک نظامی در همه زمینه‌های مختلف، مروری بر تولیدات نظامی نیروهای مسلح کشور در طول سال، معرفی و بهره‌مندی اقشار جامعه، اعتلای موزیک نظامی نیروهای مسلح ار اهداف سومین جشنواره ملی ترنم فتح است.

این رویداد فرهنگی در دو بخش شامل: «اجرای مسابقه‌ای و رقابتی» و «اجراهای عمومی»، تشکیل شده است، جشنواره ملی ترنم فتح با دبیری سرهنگ علیرضا امجدیان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار