برگزاری آیین تکریم مدیر آموزش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران

مراسم تکریم سرتیپ دوم ستاد امیر «سیروس نیکبخش» مدیر آموزش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران امروز برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 27June 2020

جلسه هم‌اندیشی ماهیانه کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، امروز آیین تکریم امیر سرتیپ دوم ستاد «سیروس نیکبخش» مدیر آموزش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با حضور مدیران و کارکنان در محل این اداره‌کل برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «علی اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهران در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 7 تیر اظهار داشت: با شهادت آیت‌الله بهشتی خللی در مدیریت کشور ایجاد شد و نظام از خدمات دلسوزانه و مدبرانه ایشان محروم شد، ولی خون پاک این شهید و 72 تن از یارانش طومار منافقین را درهم پیچید.

وی در ادامه ضمن تجلیل از خدمات سرتیپ دوم ستاد امیر «سیروس نیکبخش» بیان داشت: با توجه به بازنشسته شدن امیر «سیروس نیکبخش» ما همکاری فعال و بی‌ادعا را از دست دادیم که با توجه به سمت‌های متعددی که در ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند با خضوع و خشوع در مجموعه فعالیت می‌کردند.

در ادامه سرتیپ دوم نیکبخش با قدردانی از همکاران خود در مجموعه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران گفت: خدا به ما توفیق داد که لباس سربازی بر تن کنیم و چنانچه در راه آرمان‌های جمهوری اسلامی شهید شدیم لباسمان به عنوان کفن باشد، اما خداوند تقدیر ما را شهادت قرار نداد. افتخار ما در این 39 سال خدمت، سربازی برای امام زمان (عج) بود و از خدا می خواهم توفیق خدمت در رکاب حضرتش را نصیب ما بکند.

وی در پایان گزارشی از عملکرد خود در زمان مدیریت آموزش اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران ارائه داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها