نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

ماهیت آمریکا و انگلیس ضد حقوق بشر است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: استعمار قدرت محور است نه انسان محور، به همین علت ماهیت آمریکا و انگلیس ضد حقوق بشر است.
کد خبر: ۴۰۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ - 27June 2020

ماهیت آمریکا و انگلیس ضد حقوق بشر است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در همایش مجازی بازخوانی جنایات آمریکا در استان بوشهر، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته قوه قضاییه اظهار داشت: از دیرباز یک جریان تمامیت‌خواه را در تاریخ شاهد هستیم که به دنبال مصادره حقوق انسان‌ها به نفع خود است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای بشر تجاوز به حقوق دیگران و مصادره دارایی‌های اقوام وجود داشته است گفت: همیشه عده‌ای به دنبال چپاول ثروت و تسلط بر دیگران بوده و خود را بزرگتر از همه می‌بینند که به جبهه استکبار معروف هستند.

امام جمعه بوشهر افزود: استعمار نظامی، استعمار نو و در شرایط کنونی استعمار فرا نو است که تسلط بر سران دولت‌ها و کنترل افکار و حرکات مردم از نمونه‌های بارز آن است.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه فسادی که در جهان می‌بینید مربوط به آمریکاست که ادعای اصلاح جهان را دارد تصریح کرد: وقتی صحبت از مذاکره با آمریکا به میان می‌آید یعنی آمریکا باید ماهیت خود را تغییر دهد که این کار را انجام نمی‌دهد مگر آن که نابود شود.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد: استعمار قدرت محور است نه انسان محور، به همین علت ماهیت آمریکا و انگلیس ضد حقوق بشر است؛ این کشور‌ها و دیگر کشور‌های غربی دست نشانده آن‌ها بر مبنای سرمایه‌داری و غیر دینی است و حقوق بشری ندارد به همین جهت با تمام شقاوت با بشر برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار