فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

تداوم حیات نظام اسلامی منافع آمریکا در ایران را به مخاطره انداخت

سردار «علی رزمجو» گفت: وقوع انقلاب اسلامی و تداوم حیات نظام اسلامی که در سال‌های پایانی قرن بیستم و آغاز قرن بیست و یکم منافع و منابع آمریکا در ایران را به مخاطره انداخت.
کد خبر: ۴۰۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 27June 2020

سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران نقض حقوق بشر است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» امروز در همایش مجازی بازخوانی جنایات آمریکا در استان بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهیدان به ویژه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، جنایات آمریکا را در ایران اسلامی مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی و تداوم حیات نظام اسلامی که در سال‌های پایانی قرن بیستم و آغاز قرن بیست و یکم منافع و منابع آمریکا در ایران را به مخاطره انداخت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر حمایت از افراد ضد انقلاب، طراحی نقشه تجزیه ایران و حمایت از تجزیه‌طلبان را از برنامه‌های آمریکا دانست و عنوان کرد: اعمال فشارها، تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه از دیگر جنایات آمریکا در ایران اسلامی است.

وی، اقدامات فرهنگی، جنگ در سه سطح سخت، نیمه سخت و نرم آمریکا علیه نظام اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: حمله به طبس، کودتای نوژه، طراحی جنگ هشت ساله علیه ایران اسلامی، تشویق و ترغیب رژیم بعث عراق و آغاز جنگ تحمیلی از دیگر جنایات آمریکا است.

رزمجو طراحی کودتاهای مختلف، ترور شخصیت‌ها، بمباران مراکز اقتصادی، تجاری و نظامی ایران، حمله به سکوهای نفتی و کشتی‌های نظامی و تجاری ایران را از دیگر برنامه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی دانست و بیان داشت: تجاوز به آبهای سرزمینی ایران و حمله به کشتی‌های نظامی و تجاری سبب شد سردار نادر مهدوی و دیگر همرزمانش  در مقابله آنها بایستند و پس از شکنجه شدن توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، جلوگیری از دسترسی ایران به پیشرفت توسعه از جمله انرژی هسته‌ای را از دیگر اقدامات آمریکا در نقض حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: در تجاوز تفنگداران آمریکایی با تجهیزات مدرن و پیچیده به آب‌های سرزمینی ایران اسلامی در جزیره فارسی خلیج فارس، رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مقتدرانه جلو آنها ایستادند و آنان را به خاک ذلت کشاندند.

وی با بیان اینکه آمریکا صدها جنایت و توطئه علیه نظام اسلامی ایران انجام داده گفت: آمریکا حتی در دیگر کشورها هم به نقض حقوق بشر و قتل عام ملت‌ها مبادرت ورزیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا به اهداف خود در ایران دست نیافته است متذکر شد: با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا تاکنون نتوانسته به اهداف خود دست یابد که نشان از عزت، اقتدار و شکوه بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار