معرفی کتاب؛

«سَروِ روان»

کتاب «سرو روان» روایت تصویری است از تشییع پیکر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس که به همت «سید متین هاشمی» گردآوری شده است.
کد خبر: ۴۰۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 27June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، کتاب «سرو روان» روایت تصویری است از تشییع پیکر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس که به همت «سید متین هاشمی» گردآوری شده است.

این کتاب به شمارگان 1000 جلد و در 50 صفحه با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی، توسط انتشارات «تهران کتاب پرگار» در بهمن‌ماه 1398 چاپ شده است.

قسمتی از کتاب:

صبحگاه جمعه 13 دی‌ماه 1398 سردار «قاسم سلیمانی» در حمله بالگرد آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با شهید سلیمانی، «ابو مهدی المهندس»، فرمانده حزب‌الله عراق و قائم‌مقام بسیج مردمی عراق(حشدالشعبی) و شماری از رزمندگان ایرانی و عراقی به شهادت رسیدند.

پیکر سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» به همراه یارانش در تاریخ 15 دی‌ماه 1398 پس از ورود به ایران در استان‌های خوزستان و خراسان‌رضوی با استقبال بی‌نظیری تشییع شد. سپس مردم ایران در روز 16 دی‌ماه 1398 در تهران، پیکرهای مطهر را بعد از اقامه نماز توسط رهبر انقلاب تشییع کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها