رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

آمریکا و غرب در ادوار مختلف تاریخی جنایات بسیاری انجام داده‌اند

حجت الاسلام «یوسف جمالی» گفت: آمریکا و جهان غرب در ادوار مختلف تاریخی جنایات بسیاری انجام داده‌اند و در این راستا استان بوشهر زخم خورده جنایات آمریکا است.
کد خبر: ۴۰۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 27June 2020

آمریکا و جهان غرب در ادوار مختلف تاریخی جنایات بسیاری انجام داده است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،حجت الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در همایش بازخوانی جنایات آمریکا در استان بوشهر که همزمان از طریق فضای مجازی پخش می‌شد با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار  می‌شود.

وی برنامه‌های شاخص جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر را دیدار با خانواده معظم شهدای ناوچه کنارک، دیدار با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، سرکشی به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: دیگر برنامه‌های این کاروان، تجلیل از نو عروس و دامادهایی است که در دهه کرامت ازدواج کرده و به سبب شرایط بیماری کرونا نتوانسته‌اند، جشن بگیرند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 7 تیر به ویژه دکتر بهشتی، شهریاری و حیدری از شهدای استان بوشهر به جنایات آمریکا پرداخت و بیان کرد: آمریکا و جهان غرب در ادوار مختلف تاریخی جنایات بسیاری انجام داده است و در این راستا استان بوشهر زخم خورده جنایات آمریکا است.

حجت‌الاسلام جمالی به شهادت شهید نادر مهدوی و همرزمانش در جنایات نظامی آمریکا در خلیج فارس پرداخت و بیان کرد: این شهدا که برای  حفاظت از شناورها و نفتکش‌ها در خلیج فارس حضور داشتند مورد حمله نظامیان آمریکایی قرار گرفتند که در نبردی مستقیم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها