امام جمعه دزفول:

شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار و تشکیلات قوه قضاییه داشت

سید محمد علی قاضی دزفولی با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش گفت: شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار و تشکیلات قوه قضاییه داشت.
کد خبر: ۴۰۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 27June 2020

شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار و تشکیلات قوه قضاییه داشت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول امروز در دیدار با رئیس دادگستری دزفول و دادستان این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: برخورد نکردن با مجرمان طبق شرع و قانون باعث جرات یافتن آنها برای ادامه جرائم می‌شود.

وی با بیان اینکه نا امنی در حد کم هم نباید در جامعه وجود داشته باشد، افزود: نظارت بر امور باید افزایش یابد تا مسوولان بیش از پیش به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه دزفول با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع از دید اسلام خواستار تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی در شهرستان دزفول شد و ادامه داد: با وجود تلاش مسوولان ولی مشکلات اقتصادی و گرانی‌ لجام گسیخته باعث گلایه شهروندان شده است.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش افزود: شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار و تشکیلات قوه قضاییه داشت.

قاضی دزفولی با اشاره به تبعیض نژادی موجود در آمریکا گفت: این کشور با تضییع حقوق سیاه پوستان دیگر نمی‌تواند حرفی در زمینه حقوق بشر داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار