امام جمعه پلدختر:

شهید آیت‎الله بهشتی شخصیتی منحصر به فرد و مغز متفکر انقلاب بود

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی گفت: شهید آیت‎الله بهشتی شخصیتی منحصر به فرد، مغز متفکر و سیدالشهدای تاریخ انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۴۰۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ - 27June 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد امام حسین (ع) پلدختر برگزار شد،  اظهار داشت: شهید بهشتی شخصیتی مجتهد، متعهد، با تدبیر، دارای صبر، متانت، حلم، اعتماد به نفس، نگاه بلند و مدیریت بالا بود که این صفات شخصیتی او باعث شد امام راحل در مورد ایشان فرمودند شهید بهشتی یک امت بود.

وی با بیان اینکه امام راحل، مظلومیت شهید بهشتی را بزرگ‌تر از شهادتش دانستند، افزود: منافقان کوردل چشم دیدن انقلاب و اتحاد ملت ایران را نداشتند و دست به ترور شخصیت‌های انقلابی از جمله شهید بهشتی زدند.

موسوی عنوان کرد: شهید بهشتی شخصیتی منحصر به فرد و مغز متفکر انقلاب بود و و سیدالشهدای تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه پلدختر گفت: ترور شهید بهشتی و ۷۲ یار با وفای انقلاب اسلامی فاجعه‌ای در نوع خود مصیبت بار در انقلاب نوپای اسلامی ایران بود که دست پلید و کثیف تروریسم طراحی شده از اتاق فکر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به خون پاک شهید بهشتی و یارانش آلوده شد.

حجت الاسلام موسوی از شهید سید فخرالدین رحیمی به عنوان فخر لرستان یاد کرد و یادآور شد: در آن زمان این شهید والامقام مورد اعتماد مردم پلدختر قرار گرفت و در دوره اول مجلس شورای اسلامی، منتخب مردم این منطقه که در جریان انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وی گفت: شهید سید فخرالدین رحیمی نخستین کسی بود که علیه بنی صدر نطق کرد و طومار وضعیت بنی صدر و اطرافیانش که توطئه می‌کرد را افشا کرد.

امام جمعه پلدختر افزود: شهید رحیمی، رهبر مبارزات علیه رژیم ستمشاهی در لرستان بود و همراه با مقام معظم رهبری در آن زمان به ایرانشهر و سپس به اقلید فارس تبعید شد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: شهیدان سید فخرالدین و سید نورالدین رحیمی دو چهره ملی دوست داشتنی هستند که از دل مردم ولایتمدار پلدختر برخاستند و امروز نماد افتخار برای این منطقه هستند که یاد و خاطره آنان گرامی باد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه به عوامل دستگاه قضا در شهرستان پلدختر افزود: بار سنگین کارهای قضائی به دوش این مجموعه است و فعالیت‌های آنها به دلیل بیشترین تردد ارباب رجوع بیشتر از هر اداره‌ای است و زحمات زیادی را متحمل می‌شوند که قابل قدردانی است.

امام جمعه پلدختر، مبارزه با فساد را آغاز حرکت زیبای ریاست قوه قضائیه دانست و گفت: دستگاه قضا چشمان تیزبین ملت است و عوامل این دستگاه در این شهرستان نیز نسبت به رسالت خود احساس مسئولیت می‌کنند و با هوشیاری به آن می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار