همزمان با دهه فجر صورت می گیرد

غبار روبی از مزار شهدای منطقه 21

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 21 و مشاور شهردار در امور ایثارگران از غبارروبی مزار مطهر شهدای سطح منطقه همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد .
کد خبر: ۴۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲ - 04February 2015

غبار روبی از مزار شهدای منطقه 21

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، مجید نظام آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه و مشاور شهردار در امور ایثارگران ضمن اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن فجر انقلاب، اداره بسیج و ایثارگران منطقه برنامه های متنوعی از قبیل غبارروبی مزار شهدای گمنام وردآورد و شهرک پاسداران، بازدید ازخانواده های شهدای انقلاب اسلامی و دیدار با زندانیان سیاسی انقلاب اسلامی در سطح منطقه ، دیدار با خانواده جانبازان و شهدای نیروی هوایی انقلاب اسلامی و همچنین تجلیل از خانواده  جانبازان در آسایشگاه سالمندان ثارالله  را جهت اجرا در دست دارد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 21 و مشاور شهردار در امور ایثارگران تصریح کرد : فضا سازی بصری در ساختمانهای 1 و 2 شهرداری منطقه ، برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت من انقلابی ام در ساختمان مرکزی و برگزاری نمایشگاه آنهایی که امام را ندیده اند در خصوص مباحث امام و انقلاب نیز از برنامه های در دست اجرای ایام مبارک دهه فجر است .

وی اظهار داشت : همزمان با ایام خجسته دهه فجر برگزاری مسابقات ورزشی مانند پینگ پنگ ، شنا ، طناب کشی ، دارت ، آمادگی جسمانی ،  دوچرخه سواری و تور کوهنوردی ویژه پرسنل منطقه نیز از دیگر برنامه های بسیج منطقه است .

نظام آبادی در ادامه همچنین با بیان اینکه دوره های آموزش مقدماتی بسیجیان ، جلسات 23 گانه تحکیم بنیان خانواده و توزیع سی دی های مربوطه ، جلسلت سبک زندگی جهادی با رویکرد مدیریت جهادی و جلسات چراغ خانه در منطقه برای پرسنل برگزار می شود گفت : بررسی موضوعات روشنگری حضرت امام ( ره ) ، بازدید از موزه عبرت ، بازدید از باغ موزه قصر و ارسال پیامک با موضوعات انقلابی نیز ویژه پرسنل از دیگر برنامه های حوزه مقاومت بسیج منطقه است .

این مقام مسئول همچنین از استقرار اکیپ خون گیری و غربالگری پزشکی در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ویژه پرسنل خبر داد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 21 و مشاور شهردار در امور ایثارگران همچنین از برگزاری مراسم تکبیر گویی توسط خانواده شهدای شهرداری تهران در برج میلاد خبر داد و افزود : در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن نیز توزیع اقلام فرهنگی مانند پرچم میان راهپیمایان در دستور کار ما قرار دارد و تمام بسیجیان شهرداری با شعار آمریکا بدهکار بشریت و ما تا آخر ایستاده ایم در مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت.

نظام آبادی در پایان اشاره داشت: در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی جذب در بسیج و تغییر وضعیت بسیجیان منطقه از عادی به فعال و فعال به کادر نیز در دستور کار بسیج منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار