سارق مشگین شهری در دام قانون

فرمانده انتظامی مشگین شهر گفت: با اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان و پیشگیری از سرقت در شهرستان "مشگین شهر" استان اردبیل 12فقره انواع سرقت کشف شد.
کد خبر: ۴۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲ - 04February 2015

سارق مشگین شهری در دام قانون

سرهنگ کریم نوری در گفتوگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " گفت: با هدف ارتقا احساس آرامش و آسایش شهروندان و سلب تحرک از سارقان ،طرح پیشگیری از سرقت به مدت 5 روز در منطقه از طریق یگانهای مختلف پلیس شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که عصر روز گذشته به پایان رسید ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند 9 سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مشگین شهر اظهار داشت: از سارقان دستگیر شده تحقیقات لازم بعمل آمد؛ که آنان به 12 فقره سرقت منزل، کش روزنی، اماکن خصوصی، ساختمان نیمه کاره و گوشی تلفن همراه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در چند مرحله عملیات دیگر تعدادی از اموال مسروقه متعلق به مردم از سارقان کشف و به صاحبان اصلی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد:در نگهداری اموال و وسایل خود نهایت دقت را بخرج داده و ضمن عمل به توصیه های پلیس،مشخصات ظاهری افراد مشکوک مشاهده شده در اطراف منازل و محل کسب خود را به خاطر سپرده و مراتب را به تلفن 110 پلیس در طول شبانه روز اعلام؛ تا از طریق یگانهای مختلف پلیس مورد
بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها