امام جمعه محمودآباد تأکید کرد؛

لزوم بکارگیری از ظرفیت مردم در مبارزه با مواد مخدر

حجت الاسلام «سید داوود موسوی» بر لزوم بکارگیری از ظرفیت مردم و دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ - 28June 2020

لزوم بکارگیری از ظرفیت مردم در مبارزه با مواد مخدربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید داوود موسوی» امام جمعه محمودآباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد اثرگذارترین سرمایه جامعه را تهدید می‌کند.

وی تاکید کرد: فتنه اعتیاد و مواد مخدر بر سلامت و استواری جوانان کشور سایه افکنده است به همین دلیل در مقوله مقابله با مواد مخدر نباید فقط به فکر رفع تکلیف بود بلکه باید با بازشناسی و کاوش بهترین مسیر و برنامه را برای کاهش آسیب‌ها انتخاب و اقدامات مناسب را طراحی و عملیاتی کرد.

موسوی تصریح کرد: افکار عمومی از شیوع و مصرف گسترده مواد مخدر آسیب دیده است.

امام جمعه محمودآباد افزود: سهولت دسترسی به مواد افیونی، توسعه و نظام یافتگی اعتیاد، طیف‌های سازمان یافته توزیع مواد مخدر، افزایش معتادان، خانواده‌های متلاشی شده و تنوع مواد روانگردان و صنعتی، چاره‌جویی و همت همه دستگاه‌ها و نهادها را می‌طلبد.

وی خواستار قیام ملت و نظام در مقابل سوداگران مرگ و قاچاقچیان شد و اظهار داشت: موادمخدر به تار و پود سلامت اجتماعی و پویایی و تحرک نسل جوان حمله کرده است و نقش آفرینان در حوزه سیاسی، امنیتی و فرهنگی و اجتماعی باید متحد دست به جهادی بزرگ و فراگیر برای نجات جوانان زده و عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ‌تر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها