کنگره ملی تجلیل از قربانیان حقوق بشر آمریکایی برگزار شد

کنگره ملی تجلیل از قربانیان حقوق بشر آمریکایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار و جمعی از مدیران استان به‌صورت آنلاین و از طریق ویدئوکنفرانس هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 28June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حضرت آیت‌الله «ناصری» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در این مراسم با بیان ابعاد شخصیتی شهید محراب حضرت آیت‌الله «صدوقی» گفت: مدیریت شهید صدوقی قبل و بعد از انقلاب بی‌نظیر بود و با مدیریت عالی خود مشکلات را حل‌وفصل می‌کرد.
 
امام‌جمعه یزد با بیان خاطره‌ای از شهید صیاد شیرازی در خصوص شهید صدوقی اظهار کرد: ایشان در همه مسائل محکم و استوار بود و در برابر سختی‌ها مقاومت می‌کرد.
وی با اشاره به بصیرت بالای شهید محراب دارالعباده تصریح کرد: ایشان مسئله نفاق و تلاش‌های منافقین برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به‌خوبی می‌شناخت و در برابر آنان ایستادگی می‌کرد.

ناصری جدیت در کار را یکی از شاخصه‌های اصلی شهید صدوقی ذکر کرد و افزود: شهید صدوقی همواره در کارش جدی بود و  برای مردم پدری مهربان و برای امام و انقلاب یاری وفادار بود.

امام‌جمعه یزد در پایان سخنان خود، اعتماد امام و مردم به ایشان را بی‌نظیر خواند و گفت: دشمنان اسلام که تاب حضور چنین شخصیتی را نداشتند سرانجام او را با زبان روزه و در محراب عبادت به شهادت رساندند.در پایان این مراسم از حجت‌الاسلام شیخ «محمد صدوقی»، نوه شهید صدوقی به نمایندگی از خانواده شهید محراب تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار