نمایشگاه کتاب مجازی سوره مهر دو هفته تمدید شد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سوره مهر از تمدید دوهفته‌ای نمایشگاه کتاب این‌ ناشر در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ - 29June 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، علی اسکندری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سوره مهر از تمدید فعالیت غرفه مجازی سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» به دلیل استقبال علاقه‌مندان خبر داد و گفت: این ‌نمایشگاه مجازی کتاب تا ۲۲ تیر تمدید شد.

وی افزود: نفسِ برگزاری این‌ طرح دسترسی هرچه بهتر و بیشتر طیف‌های مختلف مخاطبان به آثار این نشر است و به حمدالله برپایی غرفه مجازی کتاب به این ‌سبک و شمایل، تجربه جدید و یک‌ تحول اساسی در شیوه برگزاری نمایشگاه با اتکا به توان فضای مجازی است که باعث دسترسی یکسان برای عموم مخاطبان سراسر کشور به کتاب می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سوره مهر در ادامه گفت: با توجه به استقبال ویژه مخاطبان و درخواست‌های مکرر برای تمدید این‌ فرصت که هنوز تعداد زیادی از علاقه‌مندان به‌تازگی متوجه این ‌فرصت شده‌اند و کتاب‌های موردنظر را تهیه نکرده‌اند تصمیم بر این شد که فعالیت این‌غرفه مجازی ۲ هفته دیگر تمدید شود.

اسکندری در پایان گفت: این‌غرفه مجازی چنین امتیازاتی دارد؛ امکان بازدید سه بعدی از غرفه شبیه‌سازی شده سوره مهر در نمایشگاه کتاب، امکان خرید حدود ۲۰۰۰ عنوان کتاب چاپی و الکترونیک با تخفیف ۲۵ درصدی، ارسال رایگان کتاب با بسته‌بندی بهداشتی (به تهران کمتر از ۲۴ ساعت و شهرستان کمتر از یک هفته)، دریافت هدیه متناسب با مبلغ خرید، دیدار با نویسندگان هر شب ساعت ۲۱:۳۰، پخش زنده جشن امضا کتاب و...

غرفه مجازی انتشارات سوره مهر باعنوان «انتهای راهروی ۲۷» با بیش از ۲ هزار عنوان کتاب به نشانی http://27.sooremehr.ir فعال است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار