استاندار آذربایجان‌شرقی؛

مدافعان حرم در بین مردم از منزلت ویژه‌ای برخوردارند/ آذربایجان‌شرقی در طول تاریخ، پیشتاز مبارزه با دشمنان بوده است

«محمدرضا پورمحمدی» گفت: مدافعان حرم در بین مردم ما ارج و منزلت ویژه‌ای دارند و ملت ایران در تشییع پیکر پاک سردار شهید سلیمانی نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.
کد خبر: ۴۰۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 29June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان، اظهار داشت: تبریز و آذربایجان‌شرقی در طول تاریخ، پیشتاز مبارزه با دشمنان و متجاوزان به آب و خاک کشورمان بوده و در عرصه حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و مبارزه با داعش و صهیونیسم هم خوش درخشیده است.

وی با اشاره به اینکه اولین شهید مدافع حرم، از استان آذربایجان‌شرقی است، گفت: مدافعان حرم در بین مردم ما ارج و منزلت ویژه‌ای دارند و ملت ایران در تشییع پیکر پاک سردار شهید سلیمانی نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.

پورمحمدی با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و اقدامات ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در استان، ابراز داشت: این ستاد در ایام شیوع کرونا، تبدیل به ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت شد و اقدامات ارزنده‌ای در جهت مقابله با این پدیده انجام داد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت کشورمان در روند بازسازی کشور سوریه، از تشکیل میز اقتصادی سوریه در استان خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی از نظر تولیدی و صنعتی قابلیت‌های زیادی دارد و بسیاری از نیازهای کشور سوریه در روند بازسازی را می‌تواند تأمین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار