نماینده ولی فقیه در گیلان:

دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان وظیفه‌ای دینی و ملی است

آیت‌الله «رسول فلاحتی» دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را وظیفه‌ای دینی، عرفی و ملی دانست و گفت: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ - 29June 2020

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه دینی، عرفی و ملی می دانیم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز در دیدار با مادر شهید «سید جعفر حجتی» و حجت‌الاسلام «ابراهیم جوانی» جانباز دوران دفاع مقدس در رشت اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان روش تمام مراکز بنیاد شهید و مسئولان نظام است و این امر را وظیفه دینی، عرفی و ملی خود می دانیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، شیوع بیماری کرونا را دلیل کاسته شدن دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان در ماه‌های اخیر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم خدای متعال از خانواده‌های شهیدان راضی باشد و همچنین خانواده‌های شهدا از مسئولان رضایت داشته باشند.

امام جمعه رشت، امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون جانفشانی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند.

«عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در راستای برنامه های فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تاکید کرد: دیدار با خانواده شهیدان با عنایت آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان تداوم پیدا می کند.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام «ابراهیم جوادی» سال ۱۳۶۳ در مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس از ناحیه بدن مجروح و همچنین دچار عارضه اعصاب و روان شد.

شهید «سید جعفر حجتی» نیز به‌عنوان تنها فرزند خانواده، سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی دزفول در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار