استقبال باشکوه از خادمان حرم رضوی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ - 29June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) عصر امروز در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین معنوی که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، خادمان حرم رضوی مورد استقبال گرم و پرشور فرمانده، نیروها و کارکنان سپاه فتح قرار گرفتند.

شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی، ابتدا بر سر مزار شهید گمنام مدفون در سپاه فتح حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.

در ادامه نیز مراسمی با حضور سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و نیروهای سپاه فتح و خادمان امام رضا (ع) در نمازخانه سپاه فتح برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به خادمان حرم رضوی، اظهار داشت: امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج میزبان خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) هستیم و حضور پرچم متبرک امام هشتم (ع) مایه خیر و برکت است.

در پایان این مراسم از سوی خادمان رضوی، نشان خادمی امام رضا (ع) به سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح ، حجت‌الاسلام‌ حکمتی‌نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و سرهنگ سعید برومندزاده معاون اجرایی سپاه فتح اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها