سردار شهسواری:

شهدا چراغ راه و نشان دهنده مسیر هدایت برای مردم هستند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: شهدا چراغ راه و نشان دهنده مسیر هدایت برای مردم هستند که باید پیرو و ادامه دهنده راه آنها بود.
کد خبر: ۴۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ - 29June 2020

شهدا چراغ راه و نشان دهنده مسیر هدایت برای مردم هستند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امروز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌ غربی، در سفر به پلدشت با خانواده شهید «تیمور مصرکانلو» دیدار کرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌ غربی در این دیدار با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر همگان واجب است، اظهار داشت: شهدا چراغ راه و نشان دهنده مسیر هدایت برای مردم هستند که باید پیرو و ادامه دهنده راه آنها بود.

سردار حبیب شهسواری با اشاره اینکه سیره و روش شهدا باید به نسل امروزی منتقل شود، افزود: برای انجام این کار هرکسی در حد توان و بضاعت خودش وظیفه‌ای دارد که در این میان وظیفه مسئولان فرهنگی، روحانیون و رسانه‌ها بیش از دیگران است.

وی با بیان اینکه شهدا خالصانه در راه خدا جان خویش را فدا کردند، تصریح کرد: آنها حق بزرگی بر گردن مردم دارند که بهترین راه برای ادای دین به آنها عمل به وصیت نامه شهدا بوده که سرشار از نکات مهم و ارزشمند است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجا‌ن‌غربی خانواده شهدا را از صابرترین و شاکرترین اقشار جامعه برشمرد و عنوان کرد: بسیاری از این خانواده‌ها در حالی که چند فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند اما هیچگاه در این راه بی‌تابی نکرده و با صبر و ایستادگی از این اقدام خویش ابراز رضایت کرده‌اند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌ غربی در ادامه سفر خود به پلدشت در مراسم بهره‌برداری از طرح ساماندهی مزار شهدا این شهرستان نیز حضور یافت و با حضور وی این طرح به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار