نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی سبب شادی مردم سیل‌زده لرستان شدند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی معنویت‌گرا، اخلاق‌گرا و عدالت‌گرا با اقدامات خوبی که داشتند سبب شادی مردم سیل‌زده شدند که این اهمیت کار جهادی را می‌رساند.
کد خبر: ۴۰۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 29June 2020

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز در مراسم افتتاحیه 97 منزل مسکونی سیل‌زدگان پلدختری، با بیان اینکه اصل همبستگی و رفع حاجات مردم یک اصل اساسی است، اظهار داشت: رسیدگی به امور انسان‌ها به ویژه مسلمانان و شیعیان یک اصل اساسی است و تا این همبستگی در بین مسمانان وجود دارد ما قله‌های رفیع پیشرفت، تمدن و ارتقا مسائل دینی و فرهنگی را فتح خواهیم کرد.

وی افزود: رفع حاجت مردم یک نعمت است که به سوی شما می‌آید که باید با این نعمت خوب و مطلوب برخورد کنید؛ در سیلاب فروردین سال گذشته دیدیم ملت ایران همبستگی کرده و مردم لرستان به سخاوت، همبستگی و جانثاری شهرت دارند همچنانی که هنوز خود درگیر مشکلات پساسیل بودند اما وقتی که سیلاب در استان سیستان و بلوچستان رخ داد همین مردم سیل‌زده لرستان به  کمک آنها رفتند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن قدردانی از فعالیت سپاه و قرارگاه سازندگی حضرت معصومه (س) عنوان کرد: افتتاح این طرح‌های مسکن در مناطق سیل‌زده لرستان نمود بارز اقدامات جهادی سپاه قم، تولیت حرم حضرت معصومه (س) و مردم است که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی معنویت‌گرا، اخلاق‌گرا و عدالت‌گرا با اقدامات خوبی که داشتند سبب شادی مردم سیل‌زده شدند که این اهمیت کار جهادی را می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها