تکمیل و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌های «خاتم» و «ابرکوه»

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد از تکمیل و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌های «خاتم» و «ابرکوه» خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 30June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد در دیدار با فرماندهان و نمایندگان بنیاد شهید شهرستان‌های «خاتم» و «ابرکوه»، پیرامون مسائلی از قبیل «برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس» و «تکمیل و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام» به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این جلسه اقدامات لازم در رابطه با تأمین اعتبارات، در حوزه چاپ کتب دفاع مقدس، برای کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد و حمایت از نویسندگان و هنرمندان در حوزه دفاع مقدس مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

در همین رابطه سرهنگ زارع مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که با فرماندهان دو شهرستان خاتم و ابرکوه صورت گرفت، جمع آوری اسناد دفاع مقدس برای موزه دفاع مقدس و ساخت فیلم حماسه مبارزه با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

زارع گفت: در خصوص ساخت گنجینه دفاع مقدس شهرستان ها تصمیم هایی گرفته شد که به دستور استاندار و فرمانداران قرار است، تا پایان سال 99 تمکیل و آماده بهره بهرداری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار