رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش:

هیچ ابرقدرتی یارای مقابله با ایران را ندارد

امیر پوردستان گفت: رشادت و فداکاری شهیدان، کشور را از چنان اقتداری برخوردار کرده که هیچ ابرقدرتی یارای مقابله با آن را ندارد.
کد خبر: ۴۰۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ - 30June 2020

دیدار امیرپوردستان با خانواده شهید ناوچه کنارک در پاکدشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با خانواده شهید «هاشمی‌خواه» از شهدای ناوچه کنارک در شهرستان پاکدشت دیدار کرد.

امیر پوردستان در این دیدار با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون این عزیزان و ایثار خانواده معظم آنان دانست.

وی افزود: شهدا با درک صحیح از شرایط ایران اسلامی، پای در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب گذاشته و تا پای جان، بر سر عهدی که با خدای خود بستند، ایستادگی کردند و در این مسیر جاودانه شدند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش خطاب به خانواده شهدا گفت: فرزندان شما در دوران حیات با رشادت و از خودگذشتگی و در هنگام شهادت با خون خود، خدمات ارزشمندی را برای اسلام و ایران اسلامی انجام دادند و سند افتخاری برای کشور محسوب می‌شوند.

امیر پوردستان تأکید کرد: رشادت و فداکاری شهیدان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از چنان اقتدار و صلابتی برخوردار کرده است که هیچ ابرقدرتی یارای مقابله با آن را ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها