وصیت‌نامه شهید «حسین قاسم‌پور»؛

گام نهادن در مسیر خدایی را یک فریضه می‌دانم

شهید «حسین قاسمپور» در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌گوید: من براساس رسالت و مسئولیتی که در برابر انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید و مجروح است به جنگ علیه صدامیان کافر پرداختم و گام نهادن در این مسیر خدایی را یک فریضه می‌دانم و در این راه اگر دشمن را شکست دهیم پیروزیم و اگر کشته شوم، باز هم پیروزیم، چون شهید شده ام و به سعادت رسیده ام و در نزد خدا روزی می‌خورم.
کد خبر: ۴۰۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ - 30June 2020

خدایا! من لایق پذیرش دعوت و مهمانی تو نبوده ام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «حسین قاسمپور» فرزند اکبر متولد یکم فروردین سال 1345 در روستای شیرنگ از توابع شهرستان علی آباد کتول به دنیا آمد. تا کلاس دوم دبیرستان درس خواند ولی او هم مثل همه جوانان روستا شور و علاقه زیادی برای حضور در جبهه و دفاع از خاک کشور را داشت، به همین منظور درس و کلاس را رها کرد و بعنوان بسیجی در جبهه حضور پیدا کرد و سرانجام در 17 تیر سال 1365 در عملیات کربلای یک در ارتفاعات قلاویزان هنگام درگیری با نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و در گلزار شهدای شیرنگ به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید:

به نام الله، یاری دهنده انقلاب اسلامی و نابود کننده دشمنان اسلام و قرآن و با سلام و درود به روان پاک شهدا و با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با درود به مردم شهید پرور ایران.

من براساس رسالت و مسئولیتی که در برابر انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید و مجروح است به جنگ علیه صدامیان کافر پرداختم و گام نهادن در این مسیر خدائی را یک فریضه می دانم و در این راه اگر دشمن را شکست دهیم پیروزیم و اگر کشته شوم، باز هم پیروزیم چون شهید شده ام و به سعادت رسیده ام و در نزد خدا روزی می خورم.

پدر و مادر عزیزم این حقیر با کمال اندیشه این راه را که همان راه سرخ امام حسین(ع) است انتخاب کرده ام و از کشته شدن باکی ندارم و چون خداوند کسانی را که در راه حق جهاد می کنند ثابت قدم میدارد.

پدر و مادر عزیزم بار دیگر میگویم ما امانتی از جانب خدا هستیم و چه بخواهیم و نخواهیم از این دنیا می رویم و در مورد آن اعمالی که انجام داده ایم باز خواست می شویم.

مهم حیات اخروی می باشد و این دنیا هیچ ارزشی ندارد و شما را به صبر و استقامت سفارش می کنم که سبب نزدیکی به خداست و خدا را همیشه به یاد داشته باشید و به او توکل کنید.کافی است که او را یار و مدافع باشد.

در خاتمه از منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) که در نماز جمعه و دعای کمیل شرکت می کنند، التماس دعا دارم تا بدین وسیله خداوند مرا بیامرزد.

انشاءالله به امید و یاری خداوند این انقلاب اسلامی که در راه به ثمر رساندن آن خونها ریخته شده است، به انقلاب مهدی(عج) پیوند یابد.

خداوندا! من که لایق پذیرش دعوت و مهمانی تو نبوده ام، تو مرا اجابت کرده ای، پس خطاهایم را ببخش و به دیگر همرزمانم پیروزی عنایت فرما و همه را برای خشنودی خانواده های شان سالم به آنان برگردان!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار