نماینده مردم شهر کرد در مجلس یازدهم:

خلأهای قانونی در حوزه اقتصادی و سیاسی باعث استفاده دلالان شده است

احمد راستینه هفشجانی گفت: برخی خلأهای اقتصادی و سیاسی باعث شده تا دلالان پا به میدان گذاشته و با بهره‌مندی از رانت اقتصادی به مقاصد خود دست پیدا کنند که باید این منافذ بسته شود؛ چراکه مبارزه با فساد نیازمند رفع خلأهای موجود است.
کد خبر: ۴۰۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ - 30June 2020

هیچ مسئولی حق ندارد با رانت اطلاعاتی در برنامه‌های اقتصادی بخش خصوصی مشارکت کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفا‌ع‌پرس، احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهر کرد در مجلس یازدهم  در گفت‌وگویی با تاکید بر قانون شفافیت اقتصادی در مبارزه با فساد، اظهار داشت: این قانون در تمام کشور‌های دنیا اجرایی می‌شود و لازمه مبارزه با فساد است.

وی با بیان اینکه نیازمند شفافیت در روابط اقتصادی و در بخش‌های اقتصادی هستیم، تاکید کرد: دسترسی به اطلاعات اقتصادی از سوی برخی دستگاه‌ها باید روشن شود، با این وجود هیچ مسئولی هم حق ندارد با در اختیار داشتن اصلاعات و رانت اطلاعاتی در برنامه‌های اقتصادی بخش خصوصی شرکت کند.

راستینه با بیان اینکه مفاسد اقتصادی حاصل روابط پیچیده است،بیان داشت: با این حال برخی خلاءهای اقتصادی و سیاسی باعث شده تا دلالان پا به میدان گذاشته و با بهره‌مندی از رانت اقتصادی به مقاصد خود دست پیدا کنند که باید این منافذ بسته شود چراکه مبارزه با فساد نیازمند رفع خلاءهای اقتصادی است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار