وصیتنامه شهید «ابراهیم هادی‌پور»؛

خدایا جان ناقابلم در راه اسلام و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بپذیر

شهید «ابراهیم هادی‌پور» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: خدایا امیدوارم این جان ناقابلم را در راه اسلام عزیز و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بپذیری.
کد خبر: ۴۰۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 30June 2020

خدایا جان ناقابلم را در راه اسلام و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بپذیر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم هادی‌پور» در تاریخ 1334/2/2 در شهر سعدآباد از توابع شهریتان دشتستان استان بوشهر چشم به جان گشود و در اولین روز شهریور سال 1363 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

با یاد و نام خدا بر یگانگی او و شهادت بر رسالت فرستاده او محمد بن عبدالله (ص) و شهادت بر ولایت علی بن ابی طالب (ع) چند کلامی بعنوان وصیتنامه عرض می کنم.

اگر چه خود را بیشتر از هر کس محتاج وصیت و پند و اندرز می دانم قبل از آغاز سخن از خداوند منان تمنا می کنم قدرتی به بیان من عطا فرماید که بتوانم از زبان یک شهید دست به قلم ببرم؛ چرا که جملات من اگر لیاقتی پیدا شد و مورد عفو رحمت الهی قرار گرفتم و توفیق و سعادت شهادت را پیدا کردم تحت عنوان پر افتخار آفرین وصایای شهید خوانده می شود.

خدایا تو را گواه می گیرم که در طول این مدت از شروع انقلاب تاکنون هر چه کردم برای رضای تو بوده و سعی داشتم همیشه خود را مورد آزمایش و آموزش در مقابل آزمایش ها قرار دهم، امیدوارم این جان ناقابلم را در راه اسلام عزیز و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بپذیری.

خدایا هر چند از شکستگی‌های متعدد استخوانهایم رنج می برم ولی اهمیتی نمی‌دیدم بخاطر اینکه من در این مدت چه نشانه‌هایی از لطف و رحمت تو نسبت به آنهایی که خالصانه در این راه گام نهاده اند دیده‌ام.

خدایا ای معبودم و معشوقم و همه کس و کاره‌ام نمی‌دانم در برابر عظمتت چگونه ستایش کنم ولی همینقدر می دانم که هر کس تو را شناخت عاشقت شد و هر کس عاشقت شد دست از همه چیز شسته و بسوی تو می شتابد و این را بخوبی در خود احساس کردم و می‌کنم.

‌خدایا عشق به انقلاب و رهبر کبیر انقلاب امام خمینی چنان در وجودم شعله‌ور است که اگر تکه تکه‌ام کنند و یا زیر سخترین شکنجه‌ها قرار گیرم او را تنها نخواهم گذاشت.

‌و بعنوان یک فردی از آحاد ملت مسلمان به تمامی ملت خصوصاً مسئولان امر تذکر می‌دهم که همیشه در جهت اسلام و قرآن بوده باشید و هیچ روشی شما را از هدفی که دارید منحرف ننماید.

دیگر اینکه سعی کنید در کارهایتان نیت خود را خالص نموده و اعمالتان را از هر شرک و ریا و حسادت و بغض پاک نمائید تا هم اجر خود را ببرید و هم بتوانید مسئولیت خود را آنچنان که خداوند و اسلام و امام می‌خواهند انجام داه باشید این را هرگز فراموش نکنید که تا خود را نسازیم و تغییر ندهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار