کاروان خادمین حرم رضوی (ع) وارد شهر مقاوم دزفول شدند

به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) با حضور هیاتی از خادمین حرم رضوی (ع) و با ورود پرچم متبرک آن حریم نورانی، فضای شهرستان دزفول آکنده از نور و عطر رضوی شد.
کد خبر: ۴۰۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ - 30June 2020

کاروان خادمین حرم رضوی(ع) وارد شهر مقاوم دزفول شدند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) با حضور هیاتی از خادمین حرم رضوی (ع) و با ورود پرچم متبرک آن حریم نورانی، فضای شهرستان دزفول آکنده از نور و عطر رضوی شد.

این کاروان امروز در بدو ورود به شهر مقاوم دزفول مورد استقبال امام جمعه دزفول در نهاد امامت جمعه این شهرستان قرار گرفتند.

حجت الاسلام سید«محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول در مراسم استقبال از خادمان امام رضا (ع) اظهار داشت: شهرستان دزفول یادآور دلاور مردان و حماسه آفرینان عرصه های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: امیدواریم به برکت ورود پرچم معنوی و متبرک آقا امام رضا (ع) به این شهرستان ریشه منحوس ویروس کرونا برچیده شود و همه بیماران شفای عاجل یابند.

«رضا آیت» مسوول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با اشاره به آغاز برنامه زیر سایه خورشید سال ۹۹ در کشور گفت: امروز خادمان امام رضا(ع) از دختران شهیدان مدافع حرم دزفول تجلیل و با گروه‌های جهادی دیدار کردند.

وی افزود: خادمان حرم امام رضا(ع) باتوجه به سال جهش تولید از کارگاه تولیدی «آوان طب دزفول» که لوازم پزشکی تولید و به سایر مناطق صادر می‌کند، بازدید کردند.

آیت گفت: این کارگاه تولیدی افزون بر ۱۷۰ نیروی فعالی که دارد، مدیرعامل این کارگاه به مناسبت ورود خادمان رضوی به هر نفر از کارکنان مبلغ دو میلیون ریال پاداش داد.

مسوول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی افزود: ۳۰۰ بسته تجهیزات پزشکی و پرستاری نیز به بیمارستان امام رضا (ع) اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار