معرفی کتاب؛

«مأموریت شن‌ها»

کتاب «مأموریت شن‌ها» به کوشش «محمدرضاكلانتری سرچشمه» و «حامدصديقی» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد نگاشته شده است.
کد خبر: ۴۰۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ - 30June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «مأموریت شن‌ها»، به کوشش «محمدرضاكلانتری سرچشمه» و «حامدصدیقی» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب شامل 86 صفحه است که روایت شکست آمریکا در ایران را از دریچه دوربین به نظاره گذاشته است که برای دومین بار در سال 1394 به چاپ رسیده است.

در مقدمه کتاب آمده است:

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن 1357 آمریکا بزرگترین پایگاه خاورمیانه خود را از دست داد و از آن لحظه سفارت خود در ایران را مرکز همه توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی قرار داد. با تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ 13 آبان 1358 و افشای دخالت‌های آمریکا در منطقه، هیمنه سیاسی آنها شکست.

آمریکا برای حفظ سیطره ظالمانه‌اش تصمیم به حمله نظامی به ایران گرفت و با اجرای یک عملیات گسترده چند مرحله‌ای درصدد نابودی انقلاب نوپای اسلامی ایران بود ولی غافل از آن که خدای عزیز و جبار در کمین ستم پیشگان هست. تهاجم گسترده نظامی آمریکا به ایران در چهار اردیبهشت 1359 با معجزه الهی در هم شکست.

معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اشتباه کارتر در آن است که گمان می‌کند با دست زدن به این مانورهای احمقانه می‌تواند ملت ایران را که برای آزادی و استقلال خویش و برای اسلام عزیز از هیچ فداکای روی گردان نیست از راه خودش که راه خدا و انسانیت است منحرف کند.»

در این دفتر روایت شکست آمریکا در ایران را از دریچه دوربین به نظاره بنشینید واین كلام زیبای حضرت امام را به یاد داشته باشید كه فرمودند:

«نباید بیدار بشوند آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده اند؟ نباید بیدار بشوند؟ کی این هلیکوپترهای آقای کارتر را که می خواستند به ایران بیایند را ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند، شن ها مأمور خدا بودند، باد مأمور خداست، قوم عاد را باد از بین برد. این باد مامورخداست، این شن‌ها همه مأمورند. تجربه بکنند باز.»

اینک كه این دفتر برای دومین بار به زیور طبع آراسته می‌شود بر خود لازم می‌دانیم از عنایت و مساعدت‌های معاونت هنری و معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کنیم.

گلچینی از تصاویر «واقعه طبس» که در کتاب آمده است را مشاهده می‌کنید:

«مأموریت شن‌ها»

«مأموریت شن‌ها»

«مأموریت شن‌ها»

«مأموریت شن‌ها»

«مأموریت شن‌ها»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها