جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

روند ساخت و ساز طرح‌های عمرانی باید تسریع یابد

سردار الله وردی داداش‌زاده گفت: برای مدیریت هزینه‌ها ضرورت دارد که روند ساخت و ساز طرح‌های عمرانی تسریع یابد.
کد خبر: ۴۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ - 30June 2020

روند ساخت و ساز طرح‌های عمرانی تسریع یابد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار الله‌وردی داداش‌زاده، جانشین فرمانده سپاه شهدا و احمد رحمانی، مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی، امروز از روند احداث سالن‌های ورزشی در مناطق حاشیه‌نشین ارومیه بازدید کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی در این بازدید اظهار کرد: باید موانع پیش روی طرح‌های عمرانی و ورزشی باید هر چه زودتر حل شده و روند ساخت و ساز این طرح‌ها تسریع پیدا کند.

سردار الله‌وردی داداش‌زاده با اشاره به اینکه هر چقدر روند ساخت طولانی شود موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود، افزود: برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهره‌وری بالا باید با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از پیمانکاران باتجربه طرح‌ها در موعد مقرر به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها در راستای محرومیت‌زدایی انجام می‌شود، عنوان کرد: برای همین منظور ساخت خانه‌های مسکونی، مجموعه‌های ورزشی، جاده‌سازی و کمک به آب‌رسانی به مناطق محروم انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اعتبار این طرح‌ها از محل قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تامین می‌شود، گفت: امسال نیز اجرای چندین طرح محرومیت‌زدایی در دستور کار قراد دارد که سعی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار