فراخوان جهاد اسلامی برای مشارکت گسترده در تظاهرات روز خشم

یکی از رهبران جنبش جهاداسلامی فلسطین برای مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات روز خشم ملی که قرار است فردا در غزه برگزار شود فراخوان داد.
کد خبر: ۴۰۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ - 30June 2020

فراخوان جهاد اسلامی برای مشارکت گسترده در تظاهرات روز خشمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد الحرازین» از رهبران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین٬ قشرهای مختلف مردم فلسطین را به مشارکت گسترده در تحرکات «روز خشم ملی» که قرار است فردا (چهارشنبه) برای مبارزه با طرح موسوم به معامله قرن و الحاق کرانه باختری٬ در غزه برگزار شود٬ دعوت کرد.

الحرازین امروز اظهار داشت: این تحرکات در راستای لبیک به بیانیه صادرشده از نشست ملی که اخیرا تحت عنون «اتحاد برای مقابله با الحاق و معامله قرن» در غزه انجام شد، برگزار می‌شود و همه نیروها و گروه‌های و بخش‌های ملی در آن مشارکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه ملت و نیروهای ما با وحدت و اراده در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند و این طرح‌هایی که حقوق فلسطینیان را هدف گرفته تنها با گذشتن از روی اجساد ما اجرا می‌شود.

عضو جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد که ملت ما پیش از این نیز بسیاری از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن اشغالگر را که هدف آن حذف مسئله فلسطین بود٬ با تعهد به مقاومت شکست داده است.

الحرازین تأکید کرد که واژه مقاومت در فلسطین رژیم اشغالگر را با همه جلال و جبروتش ناتوان کرده؛ زیرا در ذهن‌های ما جاریست و میراثی برای همه نسل‌هاست و هرگز از بین نمی‌رود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار