مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

تشکل‌های مردم نهاد منابع بسیار اثربخشی هستند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: از آنجا که دفاع مقدس امری کاملاً مردمی است، تشکل‌های مردم نهاد نیز منابع بسیار اثربخشی هستند.
کد خبر: ۴۰۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 01July 2020

دیدار مدیر کل حفظ آثار و دفاع مقدس با تشکل مردم نهاد مجمع فرهنگی خورشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان در دیدار با مجمع جوانان فرهنگی خورشید آل یاسین لرستان، اظهار داشت: نسل امروز نیازمند داشتن تصویر دقیقی از حقایق جنگ و دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌ها و همچنین درونی سازی و جامعه‌پذیری این ارزش‌ها ابزار و منابع مختلفی نیازمندیم.

ناصر‌پور گفت: از جمله منابع اثربخش کتب آموزش و پرورش در مقاطع ابتدایی، متوسطه و علاوه برآن منابع دیگری نظیر محیط خانه، مراکز فرهنگی اموزه های دفاع مقدس را می‌توان نام برد.

این مسئول افزود: اما از آنجا که دفاع مقدس امری کاملاً مردمی است، تشکل‌های مردم نهاد نیز منابع بسیار اثربخشی هستند و با شکل‌گیری در بدنه جامعه می‌توانند درون سازی ارزش‌های دفاع مقدس ایفای نقش کنند.

وی با تشکر از ریاست مجمع فرهنگی جوانان خورشید آل یاسین از اهتمام ویژه و تعریف ماموریت فرهنگی و پرداختن امور و ایثارگران اظهارامیدواری کرد که در چهلمین سال دفاع مقدس این تشکل در بر گیرنده تعداد سی سمن (سازمان مردم نهاد) در سطح استان است بتواند اثربخشی قابل توجهی در فضا‌سازی و تبلیغات محیطی معطر شدن جامعه به عطر معنویت دوران دفاع مقدس داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان متذکر شد: این تشکل‌ها در خصوص تولید و نشر کتاب‌های دفاع مقدس، تولید محتوا و فضا سازی مجازی، برگزاری یادواره شهدا، امور فرهنگی، تشکیل گروه‌های تجلیل و تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس فعال هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار