آمریکایی‌ها در زمان حمله به مقر حزب‌الله عراق حضور داشتند

نیرو‌های گردان‌های حزب‌الله عراق که به‌تازگی آزاد شده اند اعلام کردند که عناصر آمریکایی نیز در حمله به مقر این نیرو‌ها در کنار نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق حضور داشتند.
کد خبر: ۴۰۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 01July 2020

آمریکایی‌ها در زمان حمله به مقر حزب‌الله عراق حضور داشتندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از القدس‌العربی، نیرو‌های گردان‌های حزب‌الله عراق که توسط نیرو‌های سرویس مبارزه با تروریسم این کشور اخیرا بازداشت شده بودند بعد از آزادی اعلام کردند.

این افراد متفق‌القول اعلام کردند که نیرو‌های عراقی وابسته به سرویس مذکور در ساعت پنج عصر جمعه گذشته به مقر گردان‌های حزب‌الله عراق حمله کردند.

آن‌ها خاطرنشان کردند که نیرو‌های عراقی، اعضای گردان‌های حزب‌الله را که در این مقر حضور داشتند، با چشم‌ها و دست‌های بسته به فرودگاه بین‌المللی بغداد و مقر رئیس سرویس مبارزه با تروریسم بردند.

تعدادی از این نیرو‌های گردان‌های حزب‌الله عراق که توانسته بودند از زیر چشم بند چیز‌هایی ببینند اعلام کردند که عناصر آمریکایی نیز در خودرو‌های وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم عراق در زمان حمله به مقر مذکور حضور داشتند.

آن‌ها خاطرنشان کردند که عناصر آمریکایی مذکور لباس‌های غیر نظامی به تن کرده بودند و برخی از آن‌ها اقدام به فیلم‌برداری می‌کردند.

حمله به مقر نیرو‌های وابسته به حشدالشعبی موجی از واکنش‌های منفی را در عراق به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار