توزیع بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دزفول

رزمایش اهدا بسته‌های کمک مومنانه به همت جهادگران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ - 02July 2020

توزیع بسته های معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دزفول

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «حسین احمدی» دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در خوزستان امروز در حاشیه دومین رزمایش مواسات و همدلی شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در رزمایش گذشته یک میلیون بسته معیشتی به همت جهادگران در کل کشور توزیع شد، امروز نیز در مرحله دوم چهار میلیون بسته در کل کشور توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی برخی افراد نیازمند در حاشیه شهرها توان خرید حتی یک کیلو گوشت را هم ندارند، افزود: این بسته های معیشتی با همت گروه های جهادی بین نیازمندان شهرستان دزفول توزیع می شوند.

حجت الاسلام سید«محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول نیز توزیع بسته های حمایتی بین خانوارهای نیازمند را حرکتی بزرگ در کشور دانست و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در کشور، استان خوزستان و دزفول فعال است و کارهای بزرگی انجام داده است.

وی کار خیر را نعمت الهی دانست و افزود: در مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی، دو هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دزفول توزیع شد که اقدامی ارزنده و قابل تقدیر است.

امام جمعه دزفول اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام، یک ماه در دزفول جهادگونه فعالیت کرده و افزون نیز چند هزار تست کرونا در مناطق مختلف و محروم دزفول انجام داده به طوری که همه نیروهای این ستاد در این ایثارگری به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار