مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد

توانایی سپاه در راه‌اندازی بیمارستان صحرایی موجب ناامیدی دشمنان شده است

حجت‌الاسلام سیدعلی سیدنظری گفت: توانایی سپاه در راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی، برای مردم بسیار امیدبخش و برای دشمنان بسیار ناامیدکننده است.
کد خبر: ۴۰۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 02July 2020

توانایی سپاه در راه‌اندازی بیمارستان صحرایی موجب ناامیدی دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امروز، حجت‌الاسلام سیدعلی سیدنظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد به همراه کارکنان این دفتر از بیمارستان صحرایی و فوق تخصصی، حضرت رسول اکرم(ص)، شهید محلاتی تبریز بازدید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در این بازدید اظهار کرد: توفیقی برای بنده است که از توانایی‌های مثال‌زدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان بازدید داشته باشم و با کارکنان آن دیدار کرده و عرض خسته نباشید به آنها بگویم.

حجت‌الاسلام سیدنظری با بیان اینکه بیمارستان صحرایی فوق تخصصی شهید آیت‌الله محلاتی تبریز، بیمارستان مجهز، به روز، کارآمد و ارزشمندی است، تصریح کرد: این توانایی که پیرو دستور قرآن کریم مبنی بر «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» بوده، از جمله توانایی‌هایی است که امروز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد.

وی عنوان کرد: این توانایی سپاه در راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی، برای مردم بسیار امیدبخش و برای دشمنان بسیار ناامیدکننده است.

حجت‌الاسلام سیدنظری گفت: بیمارستان صحرایی مهاباد با درخواست فرماندار و مسئولین این شهر از فرماندهی سپاه مهاباد برای کمک به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای مداوای بیماران کرونا راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار