اطلاعیه «بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق»، در پی درگذشت مادر شهید سید «جواد متولی‌زاده»

«بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق»، در پی درگذشت مادر شهید «سید جواد متولی‌زاده» اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 03July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق، با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت مادر شهید «سید جواد متولی‌زاده» را تسلیت گفت و جزییات تششیع و تدفین آن مرحومه را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید «سید جواد متولی‌زاده»

در گذشت بانوی مؤمنه و فداکار شادروان مرحومه مغفوره حاجیه خانم «فاطمه‌بیگم میرحسینی» والده بزرگوار معلم شهید «سید جواد متولی‌زاده» را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمائیم.

معلم فداکار شهید سیدجواد متولی‌زاده متولد سال ۱۳۳۶ با توجه به نیاز جبهه‌های نبرد و مقابله با دشمن بعثی سنگر تعلیم و تربیت را در سال ۱۳۶۰ رها کرد و به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و با دشمن بعثی شجاعانه جنگید و در تاریخ ۱۳۶۰/۱۲/۵ در جبهه چذابه بر اثر اصابت ترکش به فیض عظمای شهادت نائل آمد و پیکر مطهر شهید در جوار حضرت امامزاده عبدالله (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر پاک مادر معظم شهید متولی‌زاده ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) تشییع و در جوار فرزند شهید و همسر گرامی‌اش ـ خادم حضرت امامزاده عبدالله (ع) شهرستان بافق ـ به خاک سپرده خواهد شد.

برای این بانوی فداکار همجواری با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و برای خانواده و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌کنیم.

بنیاد شهید وامور ایثارگران بافق»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها