مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:

باید ایثار و فداکاری شهدا به دانش آموزان و فرهنگیان عزیز انتقال یابد

سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» با بیان اینکه اکثر رزمندگان و شهدای عزیز از دانش آموزان و جوانان عزیز بوده‌اند، گفت: باید ایثار و فداکاری این عزیزان را به دانش آموزان و فرهنگیان عزیز بنحو احسن منتقل کنیم.
کد خبر: ۴۰۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ - 05July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس با آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه،  هدف از برگزاری این جلسه را تعامل، هماهنگی و همکاری لازم جهت معرفی شهدای عزیز و اقدامات رزمندگان اسلام در دوران طلایی دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدای والامقام و رزمندگان اسلام است که امید است با همکاری و تعامل تنگاتنگ در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاصه بین دانش آموزان و فرهنگیان گام‌های موثری را برداریم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان با بیان اینکه اکثر رزمندگان و شهدای عزیز از دانش آموزان و جوانان عزیز بوده‌اند، خاطر نشان کرد: باید ایثار و فداکاری این عزیزان را به دانش آموزان و فرهنگیان  بنحو احسن منتقل کنیم.

سردار عباسقلی‌زاده تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه و سیره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عزیز، روحیه اعتماد به نفس و جمله «ما می توانیم» را در جامعه تضمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل هجمه های فرهنگی بیمه خواهد کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان، با بیان اینکه چهلمین سالگرد دفاع مقدس از 3 خردادماه شروع و لغایت 30 اسفند ماه ادامه دارد، افزود: دستورالعمل و ابلاغیه‌های لازم در این خصوص صادر شده است و امیدوارم با همکاری و هماهنگی لازم شاهد اجرای برنامه های تاثیرگذار، فاخر و ماندگار در بین دانش آموزان و فرهنگیان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار