مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

بهترین روش برای انتقال پیام شهدا استفاده علمی از آثار دفاع مقدس است

«حسین مصطفی پور» گفت: برای ثبت آثار و اسناد دفاع مقدس باید مستندات درست و دقیق را جمع آوری کنیم، همچنین نیازمند ایجاد یک فضای مناسب برای نگهداری علمی و منطقی از این اسناد هستیم.
کد خبر: ۴۰۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ - 07July 2020

بهترین روش برای انتقال پیام شهدا استفاده علمی و منطقی از آثار و اسناد دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسین مصطفی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان پیش از ظهر امروز سه شنبه «۱۷ تیر» در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را مکمل رسالت بنیاد شهید دانست و اظهار داشت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی برای مجموعه بنیاد شهید محسوب می شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان کسب رضایت مندی خانواده های شاهد و ایثارگر را دارای اجر دنیوی و اخروی دانست و تصریح کرد: تکریم خانواده های شهدا مصداق واقعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی نسل های آینده را نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش ها و آرمان های شهدا دانست و افزود: امروز هنر ماست که پیام شهدا را به نسل آینده منتقل کنیم و یکی از بهترین روش ها استفاده علمی و منطقی از آثار و اسناد دفاع مقدس است.

این مسئول با تاکید بر لزوم حفاظت و صیانت از آثار و اسناد افتخار کشور، تاکید کرد: برای ثبت آثار و اسناد دفاع مقدس باید مستندات درست و دقیق را جمع آوری کنیم، همچنین نیازمند ایجاد یک فضای مناسب برای نگهداری علمی و منطقی از این اسناد هستیم.

سرهنگ «حسین مصطفی پور» موزه دفاع مقدس را یکی از کارهای مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گیلان دانست و متذکر شد: این کار دیر شروع شده، اما اکنون کار در حال انجام است و امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم در بازه زمانی تعیین شده به افتتاح برسیم.

مدیرکل حفظ آثار گیلان، موزه دفاع مقدس را محل رجوع تخصصی پژوهشگران و محققین حوزه ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس سهم بزرگی در انتقال فرهنگ شهدا برای جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار