نماینده ولی فقیه در لرستان:

مهم‌ترین رسالت تبلیغات اسلامی معرفی اسلام، قرآن و فرهنگ متعالی دینی است

حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ دینی گفت: مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات معرفی اسلام، قرآن فرهنگ متعالی دینی است.
کد خبر: ۴۰۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ - 07July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در خرم‌آباد، اظهار داشت: تلاش برای تقویت فرهنگ دینی و قرآنی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جدی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: شناخت هجمه‌های فرهنگی دشمن در گام نخست باید مورد توجه جدی باشد.

وی با بیان اینکه حرکت سازمان تبلیغات اسلامی در جهت ترویج اسلام و آرمان‌های دینی رو به رشد بوده است، بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در این امر تاکید کرد و افزود: وظیفه مشترک نهادی فرهنگی تقویت جنبه تبلیغ فرهنگ دینی است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تبلیغ افکار و آرمان‌های فکری و دینی نظام نوپای جمهوری اسلامی راه اندازی شده است، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال از عمرش رو به رشد حرکت کرده است.

وی با اشاره به ماموریت‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، ابراز کرد: سیاست گذاری، برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی، زمینه سازی برای تربیت نیرو‌های مؤمن، گروه‌های جهادی، تشکل‌های دینی و مذهبی و… از جمله رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: یکی از مأموریت‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، سازماندهی و اعزام مبلغ به سراسر کشور به ویژه مناطق محروم است.

وی افزود: تبلیغ دین گامی مهم و اساسی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و ترویج نهاینه سازی فرهنگ دینی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برنامه ریزی و آینده نگری دو عنصر مهم در موفقیت هر تشکیلاتی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات معرفی اسلام، قرآن فرهنگ متعالی دینی است

وی با بیان اینکه تقویت برنامه‌های فرهنگی در راستان ترویح آرمان‌های دینی ضروری است، خاطرنشان کرد: مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی مأموریت شهدای عزیز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه ده‌ها هزار شهیدی که در مسیر انقلاب برای اعتلای قرآن و معارف دینی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، افزود: سازمان تبلیغات مدیریت‌هایی را در طول عمر خود در سطح کلان و در استان ما داشته است که این تلاش‌ها قابل تقدیر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار