هِنارس روایتی متفاوت از جنس ایثار و جهاد

سیمای مرکز لرستان با توجه به ظرفیت و توانایی گروه‌های جهادی، هنری و رسانه‌ای استان، برنامه «هنارس» را به صورت مشترک با سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید و پخش می کند.
کد خبر: ۴۰۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ - 07July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، تلاش عوامل این برنامه، به نمایش گذاشتن جلوه‌هایی از ایثار و همدلی گروه‌های جهادی و مردمی است که نهایت توان خود را با اخلاص به میدان عمل آورده‌اند تا بتوانند پشتیبانی برای مردم استانشان در مواجه با بلاهای طبیعی، مبارزه با ویروس کرونا  و سایر مشکلات باشند.

مهمان‌های برنامه «هنارس» از مجموعه‌های مختلف (هیئت‌ها، مواکب و گروه‌های مردمی جهادی) استان دعوت می‎شوند و گفت‌وگو با این عزیزان و معرفی فعالیت‌های آن‎ها در عرصه‌های جهادی از مهم‌ترین آیتم‎های این برنامه است.

از آیتم‌های دیگر برنامه می‎توان به آیتم بانوان ایثارگر دوران دفاع مقدسی اشاره کرد. تقدیم «تندیس خداقوت» به میهمانان برنامه از دیگر بخش‌های این برنامه است. برنامه «هنارس» روزهای دوشنبه و چهارشنبه، ساعت 21 به مدت 30 دقیقه از شبکه افلاک پخش می‌شود.

تهیه کننده این برنامه امیر امیدنژاد، کارگردان محمدچگنی نژاد، مجری بهزادساطعی و مشاور کارگردان و صدا و نور میلاد سلیمی است. تصویربرداران برنامه «هنارس» سامان پیردایه و علی امیدی و تدوینگران آن سید امیر محمودی و سعید رحمانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها