فرماند سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی مطرح کرد؛

شهید «نادر مهدوی» بیرق‌دار مبارزه با استکبار در جنوب کشور

سرهنگ «محمد‌رضا زارعی‌تبار» با اشاره به اینکه آرامش امروز را مدیون خون‌های پاک شهیدان هستیم گفت: سردار شهید «نادر مهدوی» بیرق‌دار مبارزه با استکبار در جنوب کشور است.
کد خبر: ۴۰۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ - 08July 2020

سردار شهید «نادر مهدوی» بیرق دار مبارزه با استکبار در جنوب کشور است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «محمد رضا زارعی تبار» فرماند سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای «روستای بحیری» ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سردار «نادر مهدوی، توسلی و شهریاری» با آرمان‌های امام و شهدا عهد و پیمانی دیگر بست.

وی در جوار مزار سردار شهید «نادر مهدوی» با بیان اینکه شهدا بالاترین دارایی خود که جانشان بود را تقدیم انقلاب و نظام کردند گفت: آسایش و آرامشی که امروز در هیچ جای جهان وجود ندارد اما در کشور  ما حکمفرماست نتیجه خون‌های پاک شهیدان است.

فرماند سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به اینکه ما هر چقدر در این مسیر به عنوان خدمتگزار کار کنیم باز کم گذاشته‌ایم خاطرنشان کرد: سردار شهید «نادر مهدوی» بیرق دار مبارزه با استکبار در جنوب کشور است.

رضایی‌تبار با تأکید بر اینکه شهید «مهدوی» نه شهید کشوری بلکه شهید بین‌المللی مبارزه با استکبار است تصریح کرد: این سردار شهید مزد جهاد خود را در رضایت امام می‌دانست که نشان از ولایتمداری وی بوده است.

وی با استمداد از شهدا در راه آغاز خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: شهرستان دشتی 232 شهید را تقدیم این انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها