رونمایی از کتاب «سکوت شکسته» در قم

کتاب «سکوت شکسته» روایت خاطرات «محمود پاک‌نژاد» از حماسه گردان‌های لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در جوار مزار شهدای گمنام صداوسیمای مرکز قم رونمایی شد.
کد خبر: ۴۰۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ - 09July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از قم، کتاب «سکوت شکسته» روایتی است جذاب و خواندنی از خاطرات محمود پاک‌نژاد فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ امام علی‌بن ابی‌طالب (ع) از نقش آفرینی گردان‌های لشکر ۱۷ در دوران سال دفاع مقدس و بخصوص عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران است که به قلم «سیدهادی سعادتمند» از رزمندگان لشکر ۱۷ به رشته تحریر در آمده است.

کتاب فوق با حضور «محمدرضا موحد» جانشین فرمانده سپاه استان قم، مهدی متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل استان، «محمود پاک‌نژاد» معاون وقت اطلاعات و عملیات لشکر ۱۷ امام علی‌بن ابی‌طالب (ع) و راوی کتاب و جمعی از فرماندهان و نیرو‌های واحد و گردان‌های عمل‌کننده در عملیات «کربلای یک» رونمایی شد.

حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم و جواد افشار کارگردان مطرح سینما و تلویزیون نیز در این مراسم سخنرانی کردند؛ همچنین پخش کلیپی از دلاورمردی‌های رزمندگان قمی در دوران دفاع مقدس و روایتگری راویان بخش‌هایی از این مراسم بود.

رونمایی از کتاب «سکوت شکسته» خاطرات فرمانده اطلاعات لشکر ۱۷ در قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار