وصیتنامه شهید «محمدرضا چهابی»؛

چگونه سپاس فرصت قدم گذاشتن جهاد در راه خدا را به جا آورم

شهید«محمدرضا چهابی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: خداوند متعال این فرصت را به من داد تا قدم به جبهه های نبرد حق علیه باطل گذاردم و همدوش برادران رزمنده و شجاع به جهاد بپردازم، براستی سپاس این نعمت بزرگ را چگونه می توانم بجا آورم؟
کد خبر: ۴۰۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ - 10July 2020

براستی چگونه سپاس فرصت قدم گذاشتن جهاد در راه خدا را به جا آورم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «محمدرضا چهابی» در 1347/6/20 در روستای آبطویل شهرستان دشتستان استان بوشهر چشم به جهان گشود و 28 خرداد سال 1366 در زبیدات به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ای کسانیکه ایمان آورده اید از قیام کنندگان به عدل و گواهانی برای خدا باشید اگر چه این شهادت بر علیه خویش یا پدر و مادر شما باشد. ( قرآن کریم)

«ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیاد مرصوص».

پس از حمد و سپاس خداوند تبارک و تعالی وصیتنامه خود را به این  شرح آغاز می کنم.

 با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر شهیدان بخون خفته ای که جان خود را در راه حق و حقیقت نثار نمودند تا با خون خود مسیر حرکت این انقلاب را هموار ساخته و درخت انقلاب اسلامی را آبیاری نمایند.

خداوند متعال این فرصت را به من داد تا قدم به جبهه های نبرد حق علیه باطل گذاردم و همدوش برادران رزمنده و شجاع به جهاد بپردازم.

براستی سپاس این نعمت بزرگ را چگونه  می توانم بجا آورم بجز اینکه جان خود را در راهش فدا کنم شاید به این طریق افکار باطل و گناهانی را که در گذشته مرتکب شده ام  را جبران کنم و از خداوند منان التماس دعا دارم که اگر نیت و خلوصی در راهم هست مرا توفیق دهد.

خدایا از تو می خواهم که هر گناهی از کوچک تا بزرگ اگر مرتکب شده ام مرا ببخش، خدایا این امام عزیز را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) نگهدار.

خدایا از تو می خواهم صدام کافر را نابود بفرما که این صدام است که به خاک ایران اسلامی ما تجاوز کرده است، خدایا از تو می خواهم که اگر شهید شدم شهادت من را بپذیر.

 از پدر و مادر عزیزم، خواهران و برادرانم درخواست می شود لباس سیاه به تن نپوشند و گریه و زارعی نکنند.

به دوستان خویشان توصیه می شود که همچون شهداء راه حسین ابن علی (ع) و یارانش را ادامه دهند و امام را فراموش نکنند و در همه مواقع امام را دعا کنند.

 از پدر و مادر عزیزم می خواهم در صورت به شهادت رسیدنم یک جلد قرآن مجید بر سرم بگذارید مادرم  موقع نماز هر وقت سر بر سجده گذاشتید به پروردگار بفرما که ما آرزوی شهادت فرزندمان را داشتیم.

 ضمناً از پدر و مادرم تقاضا می کنم که در موقع دفن مرا کنار برادر عزیز فتح ا... شجاعی به خاک بسپارند، همه شما را به خدای منان می سپارم و آروزی موفقیت شماها را دارم.                                                                  

خداحافظ

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها