رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

برنامه‌های کمیته امداد برای کمک‌رسانی به مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ها با سازمان بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که مشکل اجاره‌بها و رهن واحد مسکونی دارند، کمک‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۲ - 12July 2020

تبیین برنامه‌های کمیته امداد برای کمک‌رسانی به مددجویان کمیته امداد/ کمک 280 میلیاردی بنیاد مستضعفانسید «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به افزایش اجاره‌بها و مشکلات ایجاد شده برای مددجویان تحت پوشش این کمیته اظهار داشت: از صاحبان منازل درخواست کرده‌ایم که با مددجویان و نیازمندان همکاری کنند.

وی ادامه داد: با مکاتبات صورت گرفته، دولت تصمیم گرفت برای اجاره‌بها و رهن درصدی مشخص شود و دستگاه‌های نظارتی و سازمان تعزیزات حکومتی هم باید بر اجرای این تصمیمات نظارت داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: اجرای اختصاص مالیات به خانه‌های خالی که چهار سال اجرایی نشده است به دستور آیت‌الله رئیسی می‌تواند مشکلات در حوزه مسکن را کاهش دهد و دستور رئیس قوه قضائیه به‌موقع بوده است.

بختیاری با اشاره به مکاتبات کمیته امداد با رئیس سازمان بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: بنیاد مستضعفان در این‌خصوص ۱۰۰ میلیارد تومان و کمیته امداد ۵۰ میلیارد تومان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سرمایه‌گذاری کردند که دو ساله باید آن را برگردانیم و این کمک زیادی برای کمک به مددجویان و نیازمند در حوزه مسکن بود.

وی اضافه کرد: ۵۰ میلیارد تومان هم وام بلاعوض به کمیته امداد داده شده که به کسانی که شرایط اضطراری دارند، کمک‌رسانی شود که در این‌خصوص دستورالعمل‌ها آماده و به استان‌ها ارسال شده است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان ۵۰ میلیارد تومان هم به سازمان بهزیستی اعطا کردند که در صندوق امداد ولایت واریز شده است و در صورت معرفی نیازمندان از طرف سازمان بهزیستی به آن‌ها وام اعطا می‌شود؛ همچنین سازمان بنیاد مستضعفان ۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای موارد اضطراری در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار