مسئول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس سمنان:

متحولان راهیان نور در سمنان تجلیل شدند

«زینب سلطانی» گفت: به مناسبت روز عفاف و حجاب دختران متحول شده استان سمنان در سفر معنوی راهیان نور تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۰۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ - 11July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «زینب سلطانی» مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان سمنان ضمن گرامیداشت 21 تیر روز عفاف و حجاب اظهار داشت: ضرورت و اهمیت حجاب، عفاف و پاکدامنی امری اجتناب ناپذیر است و ثمره ی عفاف در جامعه حجاب است و حجاب فقط یک پوشش نیست بلکه نماد باورها و گرایش های افراد است.

‌وی گفت: سفر معنوی راهیان نور منشأ خیرات و برکات گوناگونی است چرا که تقدس این مکان ها همه را مجذوب خود می‌کند و گاهی با یکبار حضور در این مناطق تحول عظیمی در زندگی افراد رخ می دهد. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمایند: «راهیان نور نمونه‌ای بی‌بدیل از گردشگری تعالی بخش است».

این مسئول ادامه داد: از این بین می‌توان به دخترانی اشاره کرد که در این سفرهای معنوی با عهد و پیمان بستن با شهدا و توسل به آنها و حتی خواسته‌ها و وصیت‌های شهدا در خصوص لزوم حفظ حجاب و پاکدامنی تغییرات اساسی و بنیادین در ایشان ایجاد شده که تلألو آن در پوشش ظاهری و رفتاری آنها رخ داده است.

سلطانی متذکر شد: هر ساله دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس با برگزاری همایش حس پروانگی از دختران متحول شده در حوزه حجاب و عفاف تجلیل بعمل می‌آوردند. امسال با توجه به بحران بیماری همه‌گیری کرونا این همایش بصورت دسته جمعی برگزار نشد، اما از ده دختر متحول شده از سفر معنوی راهیان نور با اهدای بسته فرهنگی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار