سرهنگ پاسدار زارع:

2 اثر فرهنگی و ادبی از مفاخر بافق تألیف و چاپ می‌شود

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد گفت: در کنگره ملی شهدای استان تعدادی از تألیفات شهدای شهرستان بافق به ویژه شهدای هنرمند مورد توجه ویژه قرار دارند که در این بین، آثار شهید «شاهپورزاده»، شهید هنرمند و کتاب ارزشمند «میرغنی زاده» در دست تدوین است.
کد خبر: ۴۰۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ - 14July 2020

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: با دستور استاندار طرح ساماندهی یادمان‌های گلزار شهدای گمنام از منابع شهرستان دستگاه‌ها و خیران تا پایان امسال تکمیل و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی افزود: علاوه بر تکمیل یادمان شهدا، محوطه سازی اطراف این یادمان‌ها باید مورد توجه باشند که مردم روستای مبارکه و دولت آباد بافق در این حوزه فعالیت‌های فرهنگی مناسب انجام داده‌اند.

زارع خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری آثار رزمندگان و شهدا باید این آثار را برای استفاده نسل آینده حفظ کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد افزود: در کنگره ملی شهدای استان تعدادی از تألیفات شهدای شهرستان بافق به ویژه شهدای هنرمند مورد توجه ویژه قرار دارند که در این بین آثار شهید «شاهپورزاده»، شهید هنرمند نیز به چشم می‌خورد.

زارع ادامه داد: انتظار می‌رود چاپ کتاب ارزشمند «میرغنی زاده» که در دست تدوین است با عنایت فرماندار شهرستان و حمایت مردم به سرانجام برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد بیان داشت: با توجه به درگیری کشور با بیماری کرونا باید حماسه‌ها و دلاوری‌های مردم در حوزه‌های مختلف سلامت به ویژه رزمایش‌های مؤمنانه و کمک‌های مردمی ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار