مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

چاپ اولین فصلنامه سراسری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان

سردار «عباس یوسفی» از چاپ و انتشار اولین فصلنامه سراسری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان با عنوان «پلاک 40» خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 14July 2020

چاپ اولین فصل نامه سراسری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان «پلاک 40» در خوزستان

‌سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از چاپ و انتشار اولین فصلنامه سراسری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور در خوزستان با عنوان پلاک 40 خبر داد.

وی با اعلام اینکه 40 برنامه ویژه فرهنگی، اجتماعی، هنری و نظامی تا پایان سال در خوزستان اجرا می‌شوند، افزود: علی‌رغم وضعیت قرمز بحران کرونا در خوزستان، فعالیت‌های خوبی در خصوص انجام برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال انجام است که یکی از آن‌ها چاپ و انتشار اولین فصل نامه با عنوان «پلاک 40» است.

یوسفی گفت: این فصل نامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان «پلاک 40» و در 40 صفحه توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان طراحی، چاپ و منتشر شده است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: از نکات قابل توجه در محتوای این فصل نامه پرداختن به اخبار و رویدادهای مختلف استان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، تحلیلی و نظامی با اولویت دفاع مقدس و مدافعان سلامت است.

وی متذکر شد: قصد داریم تا پایان سال چهار شماره از این فصلنامه را در سطح کشور منتشر کنیم تا ضمن پردازش رسانه‌ای به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اهمیت آن به معرفی بیشتر و بهتر استان خوزستان به عنوان پایتخت ایثار و جهاد و شهادت بپردازیم.

اولین فصل نامه ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تیراژ 300 نسخه و به صورت تمام رنگی چاپ و در اختیار علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار