حجت‌الاسلام قریشی:

خداوند محبت نیروهای مسلح ایران در قلب مردم جای داده است

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نوعی ارتباط خود و خدای خود را اصلاح کرده‌اند که اکنون خداوند مهر و محبت نیروهای مسلح را در دل مردم قرار داده است.
کد خبر: ۴۰۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ - 14July 2020

خداوند محبت نیروهای مسلح ایران در قلب مردم جای داده است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه، امروز در آیین افتتاح مسکن مهر ولایت مجموعه خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان در قلب مردم جای دارند و موفقیت نیروهای مسلح کشور، دعای روزانه ملت ایران است.

وی افزود: یکی از سنت‌های غیرقابل تغییر خداوند این است که هر کس ارتباط میان خود و خدای خود را اصلاح کند، خداوند بین او و مردم را اصلاح کرده و نظر و توجه مردم را به سوی او معطوف می‌کند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نوعی ارتباط خود و خدای خود را اصلاح کرده‌اند که اکنون خداوند مهر و محبت نیروهای مسلح را در دل مردم قرار داده و باعث شده تمام فکر و ذکر مردم موفقیت نیروهای مسلح کشور باشد.

وی به بیان اهمیت رسیدگی مسوولان به معیشت و محل زندگی نیروهای زیردست پرداخت و عنوان کرد: اقدام ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه احداث منازل مسکونی سازمانی، اقدامی جهادی و بسیجی‌وار بوده و لازم است براساس منویات مقام معظم رهبری مساله نیازهای مسکونی نیروهای ارتش برطرف شود.

حجت‌الاسلام قریشی گفت: اگر نیروهای مسلح کشور در زمینه محل اسکان خانواده خود اطمینان بیشتری داشته باشند، با خیال راحت و به درستی مأموریت‌های محوله را انجام خواهند داد.

اجرای پروژه مهر ولایت در ۱۳۵ واحد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین اظهار داشت: این طرح مسکونی با اعتبارات ناجا از دو سال قبل آغاز شده و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه این طرح با وجود تحریم‌ها و کمبود بودجه در سطح ملی اجرا شده است، افزود: پروژه مهر ولایت در ۱۳۵ واحد اجرا شده است.

وی بیان کرد: این واحدهای مسکونی در راستای تأمین مسکن کارکنان و ارتقای سطح معیشت و منزلت آنها احداث شده‌ است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این طرح با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع و هر واحد به متراژ ۱۱۵ متر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها