مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مازندران در سه‌شنبه‌های تکریم

«عباس زارع» از تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مازندران در سه‌شنبه‌های تکریم خبر داد و گفت: از پوستر این طرح فردا در ساری رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ - 14July 2020

تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مازندران در سه‌شنبه‌های تکریمبه گزارش دفاع‌پزس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از رونمایی از پوستر سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران خبر داد و اظهار داشت: پوستر طرح سه شنبه‌های تکریم چهارشنبه 25 تیر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور مسئولان استانی، خانواده معزز شهید مشتاقی و دیگر مسئولین رونمایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: گروه‌‌های هدف طرح سه شنبه‌های تکریم را معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین، خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران، مروجان ارزش‌‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تاثیرگذار و مسجدمحور و گروه‌های جهادی و محرومیت‌‌زدایی تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: محله‌محوری و خانواده بنیان از رویکردهای طرح سه شنبه‌های تکریم است که هر کانون فرهنگی هنری مساجد می‌‌تواند با هماهنگی امام جماعت مسجد نسبت به تعیین شاخص‌‌های جزئی با لحاظ اقتضائات محلی و بومی در این راستا اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: گروه‌‌های هدف طرح سه شنبه‌های تکریم را معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین، خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران، مروجان ارزش‌‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تاثیرگذار و مسجدمحور و گروه‌های جهادی و محرومیت ‌زدایی تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: محله‌محوری و خانواده بنیان از رویکردهای طرح سه شنبه‌های تکریم است که هر کانون فرهنگی هنری مساجد می‌تواند با هماهنگی امام جماعت مسجد نسبت به تعیین شاخص‌‌های جزئی با لحاظ اقتضائات محلی و بومی در این راستا اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار