مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر:

کالبد فرهنگی جامعه همواره نیازمند عفاف و حجاب است

آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد گفت: همه هفته‎ها، روزها و هر دقیقه و ثانیه باید بزرگداشت عفاف و حجاب باشد؛ زیرا کالبد فرهنگی جامعه همواره نیازمند عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۴۰۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ - 15July 2020

کالبد فرهنگی جامعه همواره نیازمند عفاف و حجاب است

«آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد»، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای والامقام هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: تیر ۱۳۱۴ هجری شمسی یادآور حمله رضاخان به بیش از دو هزار متحصن در مسجد گوهرشاد است آنانی که در اعتراض به قانون کشف حجاب تجمع کرده بودند و به خاک و خون در گور‌های دسته جمعی به خاک سپرده شدند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمی شود؛ بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیازمند است خاطزنشان کرد: حجاب موضوعی است که در عصر حاضر فقط خاص زنان نیست و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود و رعایت عفاف در تمامی ابعاد اعم از رفتارهای فردی، اجتماعی، خانوادگی و شغلی نقش مهم و تاثیرگذاری در این عرصه دارند.

بوشهری افزود: عفاف و حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی و مایه کرامت عزت، شخصیت و آزادی زنان است آن هم در عصر حاضر که جهان غرب و دشمنان اسلام با برنامه ریزی سعی در محو و بی ارزش جلوه دادن مبانی اسلامی و مطرح کردن مباحثی همچون حجاب هراسی، منع حجاب هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه برخی در بعضی اماکن  با ترویج بی عفتی و بی بند باری در داخل و کمرنگ کردن نمادهای فرهنگ اسلامی و سایر مظاهر دینی در جامعه ایرانی اقدام به هنجار شکنی در جامعه اسلامی می پردازند گفت: در واقع دشمنان به وضوح دریافته اند که سلاح قدرتمند اسلام سلامت جوامع اسلامی است که از طریق رعایت حجاب و عفاف به دست می آید.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان کلید رمز موفقیت و پیروزی خود را در جنگ نرم غفلت و بی تفاوتی ساده انگاری و سستی در پوشش و حفظ پاکدامنی زنان و مردان می دانند اظهار داشت: حجاب یکی از اهداف جدی و مهم است که دشمن در جنگ نرم به شدت علیه آن اقدام می کند تا به اهدافش که فرو پاشی اسلام و نظام اسلامی است دست یابد.

بوشهری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی درمورد حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: همه هفته ها، روزها و هر دقیقه و ثانیه باید بزرگداشت عفاف و حجاب باشد؛ زیرا کالبد فرهنگی جامعه همواره نیازمند عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها